torsdag 18. mai 2017

Innebygget kjøkkenbenk

Pinterest - Smith & Noble
God kveld kjære lesere!

Hvis du trenger påfyll av inspirasjon,
er det bare å klikke seg inn på Pinterest.
Det har jeg gjort for å få ideer
til en innebygget kjøkkenbenk.

Jeg er veldig glad i kjøkkenet vårt,
men det er ikke av det aller bredeste slaget. 
En innebygget benk hadde gjort mindre av seg,
og gitt plass til enda flere rundt
langbordet. For ikke å snakke om
mere lagringsplass.

 Drømmen om en kjøkkenøy går ikke i oppfyllelse
med mindre vi bygger ut...
Uavhenging om hva vi gjør i fremtiden,
så har jeg lyst til å få
det beste ut av det kjøkkenet vi har.





Pinterest - www.elitejoinery.com

Verden går videre selv om jeg ikke får
en benk, men det hadde vært veldig stas da.

Jeg får høre med mannen hva han
synes.. eller kanskje ikke:)

MarianneX


Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar